Nyt oli pakko bloggailla, kun on aikaa, vaikkei kyl asiaa oo just yhtää, mut pienestäkin kirjotuksesta voi jonkun päivä ehkä parantua, ken tietää..
Joo, no tänään sain sit vihdoin ja viimein rauhassa nukkua pitkään, ja pitkä tässä tarkottaa puol 11 asti! Voi että, et tuntu hyvältä herätä ihan rauhassa ilman mitään herätyskellon kilinöitä ynnä muita sellasia ärsyttäviä päivän pilaavia asioita. Sitte söin rauhassa, kerranki rauhassa, aamupalan ja oikee nautin, ku sain iha rauhas vaa istuskella ilman mitää kiirettä. Sen jälkee lupasin Yvonnelle, et silitän vähä jotain paitoi ja muit sellasii, ku siel oli korissa ja siihe tuhrautu sit joku tunti tai jotai, mut saatii kumpiki hyvä mieli ja ei se nyt nii kamalaa ollukkaa, muistin, et silittämine on jotai vessanpesuun verrattavaa, mut eeei.. No sen jälkee kyl itseasiassa menin siivoomaa mein vessan, ku tänä viikoloppun ois mun vuoro se siivota ja aattelin, et ku teen sen nyt, ni säästyn silt hommalta huomenna. Hyvä minä, onnittelen hyvästä ideasta! Sen jälkee kokosin yhden kenkähyllyn, kyllä, minä kokosin kenkähyllyn ja vielä ihan oikein, ja sitte söin ja nyt oon täällä taas. Oon ollu iha hirmu ahkera, nyt pitäs vielä joulukortit viimeistellä ja yrittää saaha ne tänään postiin. Siinä hommassa kun on vähä laiskuus päässy iskemään...

Niin ja tänään illalla oon töissä painikisoissa, myyn juomia, alkoholijuomia, yhdessä Doloreksen kanssa. ;D Sit ku kisat on loppu ni siel alkaa kaudenpäätös bileet, jotkut iha sika isot ja sillee, hyvää musiikkii ja juovuksissa olevia ihmisiä, no saan ainakin olla Johanneksen kanssa.

Nyt menen alakertaan tekeen niitä kortteja, kirjoittelemisiin!!