Heipä hei ihmiset ja anteeksi teidän karmea laiminlyömiseni! On vaan ollut niin paljon kaikkee tekemistä ja ajateltavaa, et en oo yksinkertasesti jaksanut/kerjennyt tänne mitään vääntämään. Ja sitte viel, hetki kun on ollut aikaa, ni oon ollu niin väsyny tai jotain, et en oo jaksanu alkaan miettii mitä tänne vois kirjottaa.

No nyt kummiskii olis sen verta aikaa, et voisin jotaan tänne yrittää sopertaa. Elikkö joku kuukaus sitten käväsin Alpeilla ja oli kyl ihan mahtavaa!! Ja siit oon kyl pitäny huolen, et kaikki on siitä reissusta kuullu, messengerissä, galleriassa, myspacessa, missä vaan, vaikka sitte kortin välityksellä!

Sit no, bileitä, juhlia, painia, koulua, kavereita, mitäs muuta kivaa sitte viel. No tossa nyt ne pää asiat. Drinkkejä chippailtu, ja kolleja tsiigailtu, klubbailtu ja sillee.

No, nyt sit kumminki aattelin kirjotella pääasiassa ihan näitä tämän hetkisiä juttuja, kun noi menneet nyt tuskin ketään niin kauheesti kiinnostaa. Elikkäs, lähtölaskenta joulupukin reen saapumiseen on alkanut!! Jeeeee! Mul on oikeesti ehkä maailman paras joulukalenteri! Se on semmonen Milka-suklaa kalenteri ja siin on ihan himo hyvää suklaata ja semmosii ISOI himo hyvii paloi! Nam nam! Ja sit sain äitiltä postissa viel tän veikkauksen raaputusjoulukalenterin, jos vaik rahaa sit tienais hiuka tällee joulun alla. Nyt oon jo niinko saanu 3/7 et voitan 200 euroa!! Ja 1/3, et voittaisin 7e... Mut anyway, tääl tää joulun hehkutus alko tyyliin jo lokakuun puolella ja tääl valmisteltii kaikkii koristeita jo paikallee ja sillee, kaupungis oli kaikki valot jo suurinpiirtein päällä ku päästää marraskuun puolivälin paikkeille ja nyt on sit kaikki joka paikassa jo ihan viittä vaille valmista. Tääl ihmiset alkaa ressaa joululahjoista ja korteista jo marraskuun lopussa ja mä olin vähä sillee, et okei, no mun pitää kyl kortit sendii suomee mahdollisimman pian, mut en kyl aatellu ennen vikaa jouluu edeltävää viikkoo alkaa ressaa yhtää yhdestäkää joululahjasta.. No, tapansa kullakin.

Tääl alko viime torstaina joulumarkkinat vähä ympäri maata ja olin lauantaina sit tossa A'burgissa joulumarkkinoilla. Ne oli ihan kivat, vähä ku silakkamarkkinat Raumalla. Kaikkee krääsää myytävänä, mut tääl tää erikoisuus, joka vetää ihmisii, on tää "Glühwein" eli tällanen jouluviini, mitä kaikki vetää iha tyylii kaksin käsin. Ei siinä mitää, oli se ihan hyvää, mut en kauheesti diggaa viineistä, joten ei se ihan mun makuun kumminkaan ollut. Sitä oli kuiteskin ihan kiva juoda, ku ulkona oli kylmää, ja se oli ihan kuumaa. Lauantaina ollaan menossa minä, Yvonne, ja sit molemmat mummuset Bambergiin joulumarkkinoille. Eka mein piti mennä Nürnbergiin, mut sit ku nää Bambergin markkinat on jotkut keskiaika teemaiset, ni päätettii sit, et no joo, mennään sinne. Juna lähtee lauantai aamulla klo. 7.17 A'burgin main stationilta ja sit se matka kestää joku pari tuntii. Sit mulle vaa sanottii, et joo, ei siellä junassa mitään nukuta, koska nää on ottaas muutaman pullon kuohuviinii mukaa, ni sitä sit chippaillaa ja sit mennää juomaa Glühweinii sin markkinoille. Ai paska, päissään vanhojen ihmisten kanssa :'D

Mitäs tässä sitte muuta, ainii, no Johannes on jo kolmatta viikkoo 39-40 asteen kuumeessa ja antibiootitkaan ei auta, mä sitte urhoollisena oon istunu niillä viikonloput ja nyt oon itekkin oikee jäätävässä kuumeessa. Pää särkee niin maan perkeleesti ja kuume on semmosta, et se hyppii 36-39 asteen välillä jatkuvasti ees taas. Olin kyl tänään koulussaki, ku en jaksanut/viittinyt jäädä kotiinkaa makaamaa, sai vähä jotai muuta ajateltavaa, ku meni kouluu. No mut kummiskin.

Jep, eli ei tässä sit oikeen mitään muuta, elämä jatkuu ja mä taas bloggailen jossain vaiheessa.
Adios!